fbpx

#5 – Jak zainstalować facebook pixel

Zobacz poprzednie artykuły z tej serii:

#1 – Twój wymarzony klient

#2 – Zdobywanie klientów w social media

#3 – Edukowanie i zdobywanie zaufania

#4 – Więcej Fanów + Lepsze Zasięgi

 

Po pierwsze, co to jest Facebook Pixel i do czego służy?

Piksel Facebooka to kod, który umieszczasz na swojej stronie.

Gromadzi on dane, które pomagają śledzić konwersje z reklam na Facebooku,

optymalizować reklamy, budować grupę docelową dla przyszłych reklam

i kierować remarketing do osób, które już podjęły działania w Twojej witrynie.

 

Najważniejsze jest to że musisz go mieć. Nie ma możliwości zrobienia skutecznych kampanii bez zainstalowanego pixela.

 

To będzie szybki poradnik jak go zainstalować na swojej stronie www.

Jeśli czegoś nie zrozumiesz. To proszę udaj się do wujka Google.

Myślę ze jest tam setki artykułów, filmików itp dotyczących instalacji pixela.

I podejrzewam że większość osób opisała to lepiej niż ja 😀

 

Dobra, zaczynajmy:

1. Przejdź do karty Menedżer Zdarzeń w swoim koncie reklamowym

Jeśli nie posiadasz konta firmowego, to będzie tam możliwość jego założenia. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Ewentualnie załóż konto prywatne.

 

2. W „Źródła danych” kliknij „Rozpocznij”

 

3. Wybierz nazwę i kliknij Kontynuuj

 

4. Zainstaluj Facebook pixel na swojej stronie.

Masz do wyboru kilka opcji. Jeśli nie wiesz jak zrobić to samemu. Odezwij się do osoby/firmy która zrobiła Twoją stronę. Bez problemu to załatwi.

Jeśli czujesz się na siłach, to kontynuuj.

 

Facebook postarał się żeby był to łatwy zabieg. Dlatego jestem pewien że sobie poradzisz.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym całym pixelu?

Zobacz co Facebook ma na ten temat do powiedzenia -> Klik!

 

Na dzisiaj to już tyle. Następne posty będą już stricte strategiczne.

No Comments

Post a Comment